You don't know me, you don't even care.




God förmiddag!

Jag gick upp vid 11 idag efter att ha gått och lagt mej vid 12. Inte så sent igentligen. Iallafall, jag och Linnea satt och tittade på Systrar i jeans, andra sommaren, den va mycket bättre än vad jag trodde!

Idag ska jag kanske till V-by med Linnea. Ingen är ju typ hemma! Och snart ska jag va borta i 2 veckor.. jaja, mer om det senare.
Emma

sv: kristina, själv? :D:D

2009-07-25 @ 12:30:26
URL: http://emmaa95.blogg.se/

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: