10 juni - Idag + igår




Hej på er alla!
Gick upp vid 10 idag. Klara kommer alldeles strax, vi ska gå till Hanna. Hon gick på mitt dagis, har typ inte vart med henne nått, men det kommer bli kul! Linn från dagis kommer också va där.

Igår efter att ha gråtit bort halva dagen åkte jag till stallet. Va där i nån timme sen åkte jag hem och fotade en massa med min syster. Hon har en Nikon D40 så det blev en massa fina bilder! Även porträtt =) De blev superfina och härliga sommarbilder! De kommer upp i bloggen någon gång i veckan.

Måste bara säga att det är grymt härligt med SOMMARLOV! Även fast man kommer sakna vännerna enormt mycket!
emma!

Var med och rösta på mej i nicole bambis blogg,klicka bara på länken nedan, och du måste skriva nr2, annars gills inte rösten. http://nicolebambi.blogg.se/2009/june/alla-gick-vidare.html#comment

Tack i förväg:)

2009-06-10 @ 22:58:30
URL: http://emmaahlin.blogg.se/

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: