11 juni - Grattis Klara!




( har raderat alla bilder från laptopen, därför kan det dyka upp gamla bilder)

Hej alla och förlåt för dålig uppdatering!
Igår var jag med mina dagis-kompisar, vi spelade bl.a in lite filmer. Kul kul!

Såg ni på matchen? Sverige - Malta alltså. Den va riktigt bra till skillnad från den mot Danmark, så tummen upp för Sverige igår! (y)

Nu har jag precis käkat lunch. Jag och pappa va hos passpolisen idag för att fixa ett nytt pass till mej. Det gick snabbt och bra. Vi ska snart åka och hämta upp Stina för att sedan åka till V-by, nu ska det shoppas! ;)

Grattis på födelsedagen Klara, hoppas du fär en superbra födelsedag!

Och tack Emma för att du la in den gråa bakrunden!
Emma

sv: taacktack. :D min dag var jättebra. =) vädret är sådär, lite varmt men väldigt mulet =/

2009-06-11 @ 15:00:04
URL: http://emmaa95.blogg.se/
NATHALIE

Fin bild =)

2009-06-16 @ 17:42:46
URL: http://nathaliito.blogg.se/

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: