13 juni - Cup




Hello!

Förlåt för dålig uppdatering igen. Internet har inte funkat så bra tyvärr.
Igår va jag hemma hos Elin med Emelie och Tora. Vi hoppade studsmatta, badade (jag och Elin) och åt good pizza.

Idag är det cup i Rimbo. Vi kommer bli indelade i 2 jämna lag. Vit & svart. Båda lagen kommer möta varann minst 1 gång, hah, det kommer bli kuligt! =D

Vad ska ni göra idag då? Något kul?
F R I D A S F O T O - B L O G G ♥

Svar: Tack för din röst :)

Vinnaren kommer upp imorgon :)



2009-06-13 @ 16:36:20
URL: http://fridasfoto.webblogg.se/
JP

Din startsida är skitsnygg (med den blå himlen och bilderna på jordgubb och blommor).

Keep up the good blogg // JP

2009-06-13 @ 18:39:12

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: