23 juni - S O M M A R






Godmorgon! Eller god förmiddag..
Idag
ska jag vara med samma personer som igår. Vi ska typ göra samma saker som igår också. :P Det kommer iallafall bli jätte kul! Det är toppen väder här idag, kommer va så hela veckan tror jag.

Igår satt jag och tittade på Moma's boys.
Tycker ni om det programmet? Jag tycker det är jätte kul! Haha. Fast det är igentligen helt idiotiskt.. Jag skulle inte vilja att mina mamma skulle bestämma vilka killar jag skulle ha..

Headern som jag skulle sätta in kommer snart, det blev nr. 3. Men det kommer komma nya lite då och då.. xD

Det känns som att jag tappar besökare väldigt mycket nu. Jag kommer ju fortfarande blogga men det kommer bli mindre såhär på sommaren. Men ni som kommer som nya, stanna gärna kvar! :)
Becka

Tack så mycket för din röst:D

2009-06-23 @ 11:31:11
URL: http://beexxx.blogg.se/
Tora

Svar : Nej den är äklig :S

Hahha jag :)

2009-06-23 @ 19:02:38
URL: http://nallen.blogg.se/

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: