26 juni - Michael Jackson död!




Hejsan alla levande!
Har ni hört att Michael Jackson är död? Av en hjärtattack eller nått liknande..

Men men, över till min vardag.
Igår kväll, va vi hos Maya och Lisa. Vi hoppade studsmatta och körde täcken typ. Kul kul :) Till förätt fick vi baguett (stavning?) med halumiost (stavning?:p) och tomat. Skit gott! Till middag blev det kött och potatissallad och till efterrätt jordgubbar, glass och citronpaj. Mmmmm!

Idag ska jag åka och bada med Maya. Det kommer bli kuul! Vi ska cykla, IGEN?! Haha, nej men det är bara roligt :) Vi ses sen!

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: