4 juni - Regn, regn, regn




Hejsan :)
Idag har det varit skola och tråkväder. Jag vill ha sommar och sol! Jag och mina kompisar har bestämt att vi ska till grönan än en gång, haha! Dagne efter skolavslutningen alltså! Vi är knäppa, och den här gången SKA jag gå in i Spökhudet! Jag är så jäkla feg, vågar ju ingenting, men den här gången så! xD

Jag hoppas värkligen att det blir va iallafall.
Men över till idag då. Jag har varit i skolan som sagt, vi hade bl.a. idrott och roligatimmen. När jag kom hem satte jag mej vid datan och gjorde en.. Dum dum dum duum..! N Y  H E A D E R! Jag har värkligen börjat tröttna på den jag har nu, har ju haft den typ as länge (iallafall för att va mej xD)! Jag ska lägga in den alldeles strax. Sen har jag träning, jag hoppas värkligen inte att det regnar då!

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: