Bränna sig är inte kul!






Hejhoj! Vad har ni gjort idag? Badat kanske?
Jag och Maya hade jätte roligt! Vi hoppade, dök, simmade, solade och åkte vattenrutchbana (stavning?). Jag blev tyvärr lite bränd på ryggen.. Så direkt när jag kom hem hoppade jag in i duschen och sedan smörjde jag in mej med bodylotion. Jag ser helt knäpp ut på ryggen! Det ser ut som att nån har lagt nånting på min rygg för det är som sträck där det inte är bränna. Weard!

Jaja
, nu ska jag nog sitta här och läsa lite bloggs. Kommer blogga lite mer senare, C ya!
Emma

sv: taack viola. :D usch, jag har oxå bränt mig, gör såå ont xD

2009-06-26 @ 19:01:24
URL: http://emmaa95.blogg.se/

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: