Im back on the track


Nämen hejsan =)
Hur mår ni?
Min klassresa har varit super! I söndags åkte vi till Änsjö där vi badade och gjorde en massa kul. Där sov vi också över. Eller, ja.. Sov och sov, det blev inte så mycket till sömn. Det va otroligt varmt i rummet och vissa låg och pratade så man inte kunde somna. Lite synd för dagen efter skulle vi till grönan och alla va skit trötta, haha =P

Förutom det så va allt super kul! Vi badade 3 gånger på söndan och ett morgon dopp på måndan. Det va värkligen superskönt i vattnet och vi hade riktigt tur med vädret! Jag har till-och-med fått lite färg :D Wohoo! Efter grönan åkte vi till Pizza hut där vi åt god god pizza. Fast alla somnade typ med huvudet i maten, hahaha! xD

Ni kanske undrar varför jag bloggar idag.. Det är ju tisdag. Jo, jag hoppade över stallet idag för jag är så himla trött. Två timmars sömn räcker värkligen inte för mej!

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: