I'm crazy and I know that




Hahaha, jag är värkligen knäpp! Jag skrev ett inlägg om att jag hade lagt in headern fast jag inte hade gjort det. Hahah, kom på det efter jag hade publicerat det. Då skulle jag lägga in den lite snabbt innan nån hann se inlägget. Men självklart unkade inte datan då, hehe!
Nu är den inne iallafall, vad tycks?

Som det kan gå.. Hahah!
Iallafall, idag har jag varit i skolan. Min "hk-grupp" hade sovmorgon till 9, sköönt. När vi kom till skolan hade vi Hk då. Vi städade (??), är det ärkligen det man ska göra på hemkunskapen? Specielt nu sista gången?! Aja, tråkigt va det iallafall. När Hk:n va slut kollade vi på film, Natt på muséet. Har sett den förut men den är väl helt okej. Vi fick också besök av några nya tjejer som ska börja i klassen. Kul kul!

Igår fick i tillbaka våra SO-prov om Spanien. Det gick super bra för mej! 18/18 *nöjd*! Det kändes ärkligen superbra när jag gjorde proet också, så det känns riktigt skönt! x)

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: