Imorgon bär det av mot Borås




Har ni haft en bra dag? Det har jag.
Som ni vet så har Tora varit här. Vi höll bl.a på med bloggen. Om ni går in på kommentarer så ser ni lite skillnad. Det andra är väll inte nått som man lägger märke till så speciellt mycket. Men fint blev det =)

Kom hem från Dam-matchen för en stund sedan.
Det blev tyvärr förlust med 0-1 men de var riktigt duktiga. Vi fick lite gått på slutet, bl.a min andra Daim-glass för dagen ;P

Imorgon åker jag till Mormor och Morfar. Kommer vara där tills på måndag. Vi får se om det blir någon uppdatering.. Hoppas hoppas!

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: