Nytt + sneakpeak






Bikbok 299 :-

Sneakpeak- skolavslutningsklänning





Sådär ja, nu har man hittat sin skolavslutningsklänning.
Den är snyyggig, hehe! Hittade en massa fina som vanligt, var ju egentligen ute efter en vit. Men den här får bli bra! Har ni hittat era skolavslutningsklänningar änu? Vilken affär är de ifrån?
Emma

sv: bra tips där. ;) tack så mycket. :D tror vi har lite färgade snören här hemma ;)



fina kläder. :D känns alltid skönt att ha hittat sina skolavslutningkläder. :)

2009-06-06 @ 18:00:06
URL: http://emmaa95.blogg.se/
Ida

hejsan viola japps jag har hittat en skolavslutningsklänning:p

2009-06-06 @ 19:26:55
URL: http://miniida.blogg.se/

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: