Nytt




1. Intersporttofflor - Intersport, 60 eller 2 för 100 kr(till Gothia)
2. Björsborgtrosor (i min storlek nu!! :p) - Best of brands, 138 kr (rea, ordinarie pris 199 kr)
3. Hårspännen - H&M, 19,50 kr
4. Nike hårband - Intersport, 60 kr
5. Badtrosa - Stadium, 68 kr

_________________________________________________________________________

Sådär ja, nu är jag hemma från en shoppingtur med Ida, Tora och Olivia. Blev mest nödvändiga saker, + att jag bytte björnborgtrosorna till mindre storlek. Råkade ju ta fel förra gången, hehe. När vi kände att vi var klara var det dags att cykla hemmåt. Vi cyklade först till en park och pratade lite, sen skulle Tora och Ida åka hem så då blev det jag och Olivia kvar. Men det va typ bara en halvtimme.. Sen cyklade vi också hemmåt.

Ikväll är vi bjudna till våra närmsta vänner. Det kommer bli jätte kul! Men vi ses imorgon, ha det bra! :)
E M M A

SVAR: den är inte så jätte redigerad. Har bara höjt kontraster, skuggor och ljuset. ;)

2009-06-25 @ 19:04:54
URL: http://sommarfreak.blogg.se/
M a Y a

Japp. Det var jättekul! =) <3

2009-06-26 @ 00:45:35
URL: http://levasommysan.blogg.se/

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: