Skärgården!






Vad tycker ni om bilderna? Tagna igår i Skärgårn.
Jag kan väl ta och berätta lite mer om igår då..
Jag, Elsa och  Elin hade väldigt roligt kan man väl börja med.. Hehe. Vi snackade, badade, åkte båt, åkte ring efter båten och massa annat. Vi hade verkligen kul! Elin hade en egen båt som vi åkte runt med lite. Fast den gick typ bara i 3,3 knop. Haha! :D Men efter en annan båt åkte vi på en surfing bräda och försökte stå upp utan att ramla i. Hehe, gick ju sådär kan man säga.. xD

Som jag skrev så åkte vi också ring efter båten. Fast det va ännu en annan båt. Haha, det var många båtar där igår. ;) Det va iallafall as kul! Jag höll på att trilla av flera gånger. Hahaha! xD

Jag och Elin har bestämmt att vi ska komma dit nån mer gång i sommar. Det va så roligt där!
Anonym

haha...:D!!!! men ni måste komma ut någon dag, ni måste verkligen det!!!B)

/Elin <3<3



2009-07-05 @ 20:23:28

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: