U21




Jag har suttit och kollat på Sverige - England i U21. Jag tycker Sverige gjorde en riktigt bra match! Synd att de förlorade på straffar bara.. Men en riktigt bra match var det! Heja Sverige!

Innan matchen
satt jag, mamma och pappa (Linnea är inte hema) och åt Thai på min beställning. JUMMY!
Imorn ska vi till Skärgården. Vi är inbjudna till mammas kompisar. Det kommer nog bli roligt! Mycket bad iallafall (a)

Godnatt & sovgott! Det kommer nog inget mer inlägg ikväll!
Liisa

SVAR: Japp det har jag. Men hon har inte svarat ännu :/ <3

2009-06-27 @ 00:18:21
URL: http://theliisa.blogg.se/

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: