Ut med båten


Tjohoo!

Idag har det badats. Och mer kommer det bli! :)
Idag va jag på stranden med Ida, Emma G, Tora och Emma O. Efter badet cyklade vi hem till Ida där vi hade vattenkrigt. Snart ska jag, mamma och pappa iväg med båten. Så då blir det ännu mer bad!

Förlåt för ännu ett inlägg utan bilder!
Det är bara den här datan som internet funkar på just nu och här har vi inga bilder. Men det där ska fixas!
Emma

sv: åh, tacktack. :D ja, det har jag. kommer dock inte ihåg vartifrån. var en kompis som visade mig den sidan. :)

2009-06-30 @ 22:48:00
URL: http://emmaa95.blogg.se/

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: