3 maj - Gröna lund bilder




Bild; Tagen av pappa, haha, stor sockervadd eller?

Hej! Hur mår ni idag?
Jag mår väl bra. Vi fick sluta tidigare idag. Hade träslöjd sista timmen, gjorde typ rent ett bord för jag hade inget att göra, hehe. Det blev lite halvklart så det ser förjävligt ut, haha! Jag vet, jag ser helt galen ut på bilden, heh. Det va så varmt och jag va såå trött.

Idag ska jag på match. Bele - A.I.K. Vi tar den här matchen. Ska dock inte spela. Men kolla kan man ju alltid göra. ;) Annars så funkar datan nu som ni kanske märker, jag har ju lagt in bilder. Sköönt! Jag får lite panik när datan inte funkar, är en riktig data nörd xD

Igår kväll satte jag mej vid Tv:n som varje kväll. Desperate Housewifse och Ugly Betty. Slog över till 3:an och kollade på Paris Hilton - My new BFF, haha, roligt program det där. ;P
Tora

Svar: Tack så mkt självklart jag kan <3

2009-06-03 @ 15:18:50
URL: http://nallen.blogg.se/

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: