0-4


Det blev det i matchen mot Hanviken idag. Men vårt spel segrade tycker jag! Vi hade super bra spel och jag känner mej riktigt nöjd xD. Jag har värkligen gjort framsteg sen jag började i Bele. En mamma i laget hade sagt till min mamma att jag hade utväcklats väldigt mycket. Man blir så himla glad när man får beröm. Jag blev kallad till en match imorn också. Jätte kul!

Imorgon bitti är det lag fotografering 8.45. Det ska bli jätte kul det med! Sen blir det matchen då. Klockan 17.45 tror jag. Då ska jag köra lika hårt som jag gjorde idag. Det här kommer värkligen bli en rolig helg. Men nu ska jag ta och äta lite Ben & Jerrys cookie dught, eller hur det nu stavas. Den är jätte god! Smaka den! Och så blir det ROBINSON. Roligt roligt.

Ha det så bra så ses vi senare ikväll eller imorgon efter fotograferingen. Puss<3


Min braiga mobil som jag tar alla foton med. Eller alla och alla..
SIMPLE PLAN NÖRD

HAHA, du älskar den (inte) fortfarande xD<33

2010-04-09 @ 19:59:54
URL: http://photomusic.webblogg.se/

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: