EMD i V-by


Godmorgon.

Idag kommer EMD till V-by och jag har inte hittat nån än som vill åka dit med moi. Nån som vill? Va har hänt idag då.. Jag har gått en promenad på 1 och en halv timme med mammi och pappi. Vi kollade på lite nya lägenheter och radhus. Super fina!

Annars då? Hur är det med er? Vad ska ni göra idag?


Jag missar den här skansen!
Tora

Jag ska inte göra något !

2009-03-15 @ 17:20:52
URL: http://nallen.blogg.se/

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: