Fotograferingen


Godmorgon!

Jag steg upp kvart i 8 imorse. Det var faktiskt inte så jobbigt som jag hade trott. Fotograferingen gick nog bra tror jag. Blev tre pics på bara mej och tre på hela laget tror jag. Det var ju inte så farligt. nu sitter jag här med mina fotbolls kläder och väntar på att klockan ska bli kvart i 6. Det är nämligen då matcchen mot Boo börjar. Känner mej riktigt taggad så det ska bli jätte kul. Jag vet inte vad jag ska göra.. Någon som har nått förslag eller kanske vill göra nånting med moi xD. Kommentera!

Kommer skriva mer sedan men Hej så länge!




Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: