Header


Wihoo!
Äntligen fick man sin header, haha. Min kära syster hjälpte mej, ska kanske finslipa lite nån annan gång, men det får vänta.

Lite om min dag då. Skolan började med hemkunskap i ca. en och en halv timme. Sedan blev det läxförhör (eller vad man ska kalla det) av kluringen, eller kluring och kluring den va inte så klurig xD. Sen hade vi rodovisning av våra kroppen arbeten som vi har jobbat med typ hela den här terminen, men nu ska vi nog börja med lite mer typ experiment (eller nått liknande). Ska bli lite roligare iaf. Vi slutede iaf vid tolv. Efter skolan var jag med Ida och Stina hemma hos mej en liten stund. Vi klädde ut oss och tog lite bilder ute. Ida gick hem vid halv tre för hon skulle till V-by med sin mormor och morfar. Jag och Stina fortsatte och tog lite flamsbilder. Haha, Stina tog typ svart ögonskugga på mina ögonbryn och sen tog jag det på henne. Det såg så himla kul ut! Hahahah Stina!
Bilden längst upp är på mej, en "knasbild" men kameran tog bara suddiga bilder, men den länst ner är på Stina, en seriös bild som blev riktigt bra!
.

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: