I hated this part


Jag älskar den låten! Jag la ju in den för några inlägg sedan med text. Kan inte hitta musikvideon med vanlig veration. Mion blogg har blivit lite av en musikblogg. Haha! Tycker ni att det är bra? Jag ska skriva om annat också. Det lovar jag. Sen ska jag ju självklart ta mer bilder men jag kunde ju inte få in alla bilder. Måste ta lite nya med kameran. De andra var med mobben. Den har väldigt bara kamera faktiskt. 5 megapixel. Här kommer en lite bättre text av I hated this part. Såg att det var lite fel på den förra;


Det kanske inte var nått fel på den andra, eller så är det fel på båda :P Heheh
Ska försöka lära mej hela den här texten utantill tills på måndag. Svårt, svårt.
Men visst är den bra?!

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: