Lärdag 21 mars


Godmorgon/godförmiddag!

Sovit gott? Det har jag. Gick upp ca. 10 idag. Det var väl ganska länge men ändå en bra tid.

Var det nån som tyckte att rätt par gick till finalen igår? Det tyckte inte jag! Laila och Morgan ska det vara! Inte Magnus. Han är väl iochförsej ganska bra men han är ju inte lika duktig som Morgan! Jag blev någ nästan lika besviken som Morgan.. Höhö.

Idag ska jag spela match. Samling 15 på Helenelunds IP. Vi ska möta typ Handviken, eller nått liknande. Ska spela 11-manna så det ska ju bli kul! Vi har börjat med det lite smått det här året  även fast vi är 97:or. Jag tycker att vi är jätte duktiga! Efter matchen ska jag hem och duscha. Det är väl inte riktigt lika roligt men mitt hår är riktigt smutsigt så det är värkligen dags nu. Mamma och pappa ska troligtvis på bio ikväll och min syster ska till en kompis och sova över så jag blir nog ensam hemma. Lite tråkigt men det får väl lösas på nått sett. Man har ju bloggen xD. Är det någon mer än jag som ska kolla på ROBINSON? Det är ju jätte bra! Jag kollade på det hela tiden när det gick på typ ettan eller tvåan eller fyran förut.


Kolla på klippen här 

/ Viola


Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: