Måndag 30 mars


Todeluue!

Idag började skolan 8.30 och slutede 13.40 vilket den kommer göra hela den här veckan, förutom frdag då vi slutar 12. Najs. Jag kom väl hem vid sisådär 2 nånting. I skolan hade vi bla. matte nationellt prov och svenska. Det var en helt okej dag faktiskt. Roligt att träffa alla vänner efter helgen och längtan till Påsklovet smittar av sej. Hehe. Jag sitter och chattar med Fabbi (hon har bytt tillbax till blogg) nu och hon frågade mej om jag skulle med på klassresan.. Och självklart ska jag det! Jag längtar så himla mycket! Men mest av allt längtar jag nog efter Gothia och sommaren! Det kommer bli så härligt att få gå i shorts, linne och gladiatorsandaler (fast jag kommer få ränder på fötterna av dem, hehe).

Imorgon kommer jag nog som vanligt inte hinna blogga tyvärr. Åker till ju till stallet direkt efter skolan och sen är det fotboll som gäller. Kul, kul men tråkigt utan bloggen =(. Jag tror inte att jag hinner slänga in ett till nlägg ikväll, kanske bloggar innan jag ska till stallet (18.20).


                      Grannkatten Smulan, världens snällaste!

C u <3

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: