Ny dag, nya tag


God morgon!

Eller vad man nu ska säga. Jag steg upp halv 11 idag. Kände att jag behövde vila ut mej så att jag orkar se på hela melodifestivalen idag. Är inte det ganska smart? Tittar ni på melodifestivalen? Vem/Vilka hejar ni på? Komentera så blir ja jätte glad.

Vad händer idag då.. Som sagt jag gick upp klockan halv 11 och åt frukost. Rostad macka med typ björnbär och chocklad marmelad. Mums. När jag hade ätit dammsög (stavning) jag mitt rum, och ush vad det va dammigt. Känns som att det var förra helgen jag dammsög och städade där, men men, det är ett litet rum. När det va klart kollade jag igenom H&M-katalogen. Mycket fint. Sn ringde Ida och snart ska jag dra till henne och göra nått kul. När hon kommit hem från plantagen villsäga. Nu ska jag läsa lite bloggar och lite annat skoj.

Juste. Ikväll ska vi ha släktkalas för min syster som fylde 14 i tisdags. Sen blir det somsagt melodifestivalen och lite Ben & Jerrys. Riktigt god asså. Cookie dough. Testade den för första gången igår. Stina tipsade om att den va godast. Har tidigare testat strawberry cheascake, eller vad den heter.

Puss och kram!

Elin

Din blogg är jättefin säg till om du vill ha bloggdesignen eller så kanske du vill ha den senare om jag ps!

Jag har oxå en ny header!

Kram Elin

2009-03-14 @ 12:54:54
URL: http://garderobsrattan.blogg.se/

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: