Som vanligt


Hej<33

Nu är jag hos Ida. Vi började med att äta lite nudlar och apelsin. Mumsi mumsi. Som vanligt så klädde vi ut oss och tog lite foton. Vi gör typ alltid det. Förra sommaren gick vi hem till mej eller Ida nästan varje dag efter skolan och klädde ut oss och tog foton. Elleer så gick vi hem till en annan kompis och hoppade stutsmatta eller badasde typ skit många. Haha! Man har så roliga minnen xD.
Iaf, när jag och Ida hade klätt ut oss och tagit lite foton lekte vi typ modeller och sen fikade vi prinsesstårta. Jätte god!
Ni får ha det så bra så kanske jag skriver ett till inlägg idag. Annars får ni vänta tills imorn.
Hugs <3

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: