Storm


Ja, det är precis vad det är. Inte roligt. Man vill inte precis gå ut i det här vädret. Nej, usch. Får väl sitta här och lyssna på musik. Vad ska man annars göra? Nått förslag? Sitter annars och chattar med Fabbi och expirimenterar på msn. Haha, vi har skit kul! Höhö. Ska kanske spela lite The sims snart. Det visste ni inte va? Att jag är en The sims nörd. Hehe, det är ju jätte roligt.

Jag är jätte sugen på glass! Kanske går ner och hämtar lite. Ni kanske vill ha en liten musikvideo eller nått. Skulle inte det vara roligt? Här får ni en iaf.




Jag känner mej värkligen som världens tråkigaste. Lägger ju typ aldrig upp några bilder på dagens outfit. Ni kan få en här och nu:


  Skit kass bild men den får duga. Lite tråkig outfit men det fick bli så. Ni
               kan få outfiten från igår också.. När jag ändå håller på.


     Jag hade gråa strumpbyxor under. Tyckte jag var väldigt fin i de här
                                           kläderna. Somrigt.

Puss & kram
Fabbi

Hellu :)

Du passa as bra i den där kjolen ju! <33

2009-03-27 @ 15:58:53
URL: http://fabiola.devote.se
Maya

Jättegullig sommar outfitt. Borde ju ha det hela året om... (: <3

2009-03-28 @ 22:00:32
URL: http://levasommysan.blogg.se/
esra

Hej vivvi du är välldig snygg

2009-03-29 @ 19:59:03
mathilda

fett sött ! :D <3

2009-04-02 @ 21:28:13

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: