17 maj




Hello!

Nu är jag tillbax från matchen.
Den gick väl sådär. Förlust med 2-3. Jag själv tycker att jag gjorde en ganska bra insats, men vi fick mycket kritik av tränarna efter. De tyckte typ inte att vi "ville ha bollen" och attt vi "ville spela fotboll". Jaja, det får man ta. De sa inte att alla var så men de flesta. Jag hoppas att jag gjorde hyffsat bra ifrån mej iallafall.

Igår va det ju Eurovision song contest. Jag tycker att det var helt fel person som vann. Jag tycker typ att Finland eller Island skulle vunnit. Okej, jag kollade inte så noga, men men, det är ju alltid kul när ett grannland vinner. ;)

emma!

Var med och rösta på mej i den här bloggen :) ; http://lifeoflisa.webblogg.se . Tack i förhand ;)

2009-05-17 @ 19:14:20
URL: http://emmaahlin.blogg.se/

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: