18 maj


Hello everybody!

Har ni haft en bra dag? Min har virt skit bra!! Som sagt, vi har badat hela dagen på ett äventyrsbad. Det va skit roligt! Vi åkte ruchbanor typ allihopa sammtidigt. Haha, alla blev typ mosade. ;P Haha, jag skulee typ försöka att göra en vålt från en trampolin (heh) och så blev det typ ryggplask. xD Fy f*n vad ont det gjorde! Haha. Dagen blev ju inte precis sämre av att vi fick sluta tidigare. :P Så när jag kom hem satte jag mej och åt på mitt vinerbröd (stavning)och drack min Fanta som jag köpte på väg hem. Jummy! Pluggade lite sammtidigt.

Sen är det ju ridning idag också. Det är ju alltid lika roligt. Och så ska vi ju ha tempo också =)

Ps. Bilderna på mitt fika gick inte att ladda upp =( Va typ nått fel på dem..
celine

Så fin design ;)

2009-05-20 @ 13:23:54
URL: http://Celine.bloggsida.se

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: