20 maj






Hello!

Förlåt för dålig uppdatering.
Var ju i satllet igår och då blir det inget bloggande. Försökte blogga när jag kom hem men internet funkade inte. =/

Igår i skolan åkte vi till typ frågelådan.. (?) Vi hade ställt frågor om lite olika konstiga saker (t.ex. "hur bra ser ett djur?" och "när kommer jorden gå under?") som vår lärare mailade in dit. Riktigt tråkigt var det. Vi satt typ och somnade. Skönt va det att åka hem sen iallafall. Men det tar typ 1 timme att åka hem med buss därifrån, + att man mår skit illa. Uusch ja.. Vi fick iallafall sluta lite tidigare så jag drog hem till Elin med Emelie. Vi hoppade lite studsmatta och dosade med Elins kisse Molly. ;p Sötis! Stallet var som vanligt.

Idag då.. Jo, vi tävlade om 4 biljetter till badet vi var på i måndags. Självklart så vann inte jag. Klara blev den lyckliga vinnaren! Grattis grattis! :P De två sista lektionerna hade vi träslöjd. Tråkigt som vanligt. Satt och lyssnade på musik mest. Och gjorde klart min skål (okej, det blev ett fat) av alumineum. Nice? Nono!

Kommer lägga in ett litet bild inlägg alldeles strax.  Ciaoo!<3


Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: