25 maj






Olá!

Haft en bra dag?
Min har väl vart sådär.. Min lärare är som sagt sjukskriven och då är det vikarie som gäller. Vikarie = stööökigt. Man kan ju iallafall lyssna på musik, då behöver man inte höra allt skrik och tjohej. xD

Igår kunde jag inte somna fören vid halv 1 eller nått. Jobbigt det där asså.. Sen på morgonen när jag gick upp hade jag skit ont i magen, eller typ vid blindtarmen fast mer i mitten. Trodde typ att det var nått med blindtarmen först så jag vart skit skrajj. Men i skolan blev det bättre. =)

Ikväll; ridning och Tv, kanske lite bloggning också ;)
Btw, bilderna är tagna av mej hos mommo & moffa, fina?


Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: