26 maj - stallet




Hej!

Hur mårs det?
Här är allt very good. xD Har varit i stallet som vanligt. Men Michan kom sent så det vart lite tråkigt. Men när hon väl hade kommit gick vi runt och snackade om hennes.. Hmm, ja... Lite udda dag. =P Fast hon värkar alltid ha lite konstiga dagar. xP Innan var jag i skolan förstås. Ganska konstig dag för mej med kan man väl säga.. Fast rolig! Hände lite roliga/konstiga saker på matte lektionen.. Vi hade engelska och SO också. På SO:n kände jag att jag började röra mej lite frammåt i arbetet om Europa. Fast jag får ändå ta med mej hem.. =/

Igår då, jag red ju. Gick suuper braa! Red Atte som vanligt. Vi hade tempo igen! Efter min önskan. ;D Haha. Först så skulle vi rida runt galopp banan på tiden 1,40 min. Jag och Lovisa (Eloge den här gången, Halla förra) red på typ exakt 1,40. Fast jag som red först saktade av till trav lite för tidigt. :p Sen skulle vi få nytt rekord, vårt förra var 1,12 så det skulle vi slå.. Det blev exakt samma :P Hehe. Imorgon ska jag va med Ida och Tora. Vi ska baka! Jag har nämligen fått en kladdkake-bok. Massa gotti gotti!

Nu laddar jag upp för en riktig Tv kväll. Desperate Housewifes och Ugly Betty. Wihoo, tisdagar = världens bästa Tv-kväll! Ciao!
Emma

sv: åhh, taacktack. :D:D



hihi, tisdagar är bra tv-kvällar. :D även liite på onsdagar, grey´s anatomy. ;) haha. :D

2009-05-26 @ 21:09:10
URL: http://emmaa95.blogg.se/
Esra

dina bilder är fina

2009-05-27 @ 07:47:07
disse

hahaha aa dom hade sexualkunskap typ xD

2009-05-28 @ 12:57:33
URL: http://wallbeerg.blogg.se/

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: