7 maj och bloggkrångel


Hello!

Det blev lite krångel när jag skulle publicera inläggen idag. Har fått göra om det 3 gånger men nu får vi hoppas att det funkar.

Idag har det varit skola som vanligt. Vi fick sluta tidigare, 13.40! =) Bra bra. De andra 5emorna hade tydligen fått göra det nån annan dag, och det ska ju vara rättvist. ;) Så vi slutade efter idrotten där vi körde bränboll med inslag av baseball. ;) Mitt lag förlorade med 11 poäng, men det var ganska kul ändå. ;) Roliga timmen var det idag också. Den höll jag, Ida, Alex och Björn i. Vi körde general och spion. Ganska lyckat faktiskt. =)

Idag är det fotboll som gäller. Kul, kul. Efter det ska jag hoppa in i duschen och sen Tv. Vet inte riktigt vad det är på Tv idag. Nån annan som vet?
Btw, har gjort klart Sandra och Emmas header nu. Kolla på deras blogg här.

Fabbi

Svar: Och jag kommer sakna dej sjukt mkt :'/ <33

2009-05-07 @ 17:10:45
URL: http://fabbii.blogg.se/

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: