8 maj


Hellu!

Gud, va härligt väder det är idag. Alldeles lagom. ;) Vi slutade ju 12 idag, så efter skolan gick jag till Ida med Tora och Feben. Vi hade väldigt kul. Hoppade studsmatta och tog skiiit mycket foton! Feben hittade nån as bra grej på min mobil så det blir bättre skärpa, eller vad det nu heter. Blir iallafall jätte bra blomm-bilder! Så 104 foton blev det idag då. ;)

Som ni ser så har jag ändrat lite på bloggen också. Det blev mycket finare. Men jag kan typ inte ha bakrundsfärg. =S Jag som ville ha rosa. =( Aja, det ska fixas. Nån som är riktigt duktig som kan hjälpa till? Ska iallafall göra en ny header också, har börjat tröttna på min nu.

























Vad tycker ni? Jag tycker att de flästa blev riktigt bra! Fler bilder kommer iallafall, nu ska jag börja på min nya header. Hare bra så ses vi sen ;)
Tora

dom va jätte fina !<3

2009-05-08 @ 16:48:54
URL: http://nallen.blogg.se/

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: