Flowers








Ja, jag älskar ju att fota blommor som ni ser.
Önska bara att jag hade en system kamera så jag kunde ta finare bilder. Vill vara med i fototävlingar bl.a men tror inte riktigt att mina bilder räcker till. Men om det är nån som har nån fototävling och tror/tycker att mina bilder räcker till, kommentera gärna =)
Vad tycker ni om de här bilderna? Jag gillar den första, tyckte den blev riktigt cool faktiskt =D

Snart ska jag på fotbollsträning. Inge mer blogg för mej idag tror jag. Mamma kliver innanför dörren alldeles strax så då ska hon fixa lite mat åt mej. Hugs<3
Elin

Såklart dina bilder räcker till dom är ju skitfina!

2009-05-20 @ 21:27:59
URL: http://garderobsrattan.blogg.se/
Emma

sv: haha, neej, vi skulle bara dit och mysa å fika å så. ;) :D

2009-05-20 @ 23:09:10
URL: http://emmaa95.blogg.se/

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: