Fooootboooll!


Wohoo! Imorgon blir det en till match! Min tränare Stefan ringde och frågade om jag ville va med och spela med 96:orna.. Scary.. Haha, nejdå, det kommer gå bra. Det är jag, Malin, Frida och Tessi, sen är resten 96:or. Det är alltid kul att spela fotboll så det blir super!

Nu tittar jag på Robinson, snart får jag väl lite äppelpaj också. Btw, glömde skriva att vi förlorade förra matchen med 0-1 tror jag. Så det gjorde vi. Men det var en riktigt jämn match.
Elin

Jag blev också kallad men tackade nej!

Men lycka till idag!

Kram

2009-05-10 @ 09:06:25
URL: http://garderobsrattan.blogg.se/

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: