G Ö T E B O R G


















Ni förstår nog va det är för bilder :P
Hade glömt borta att lägga upp dessa. Har så många bilder jag vill visa! Det här va dock bara de som är tagna med mobilen. Pappa-systemkamerabilderna kommer, promise! Annars får ni påminna mej! ;)

Imorgon är det match. Ida kommer och hämtar mej 9.50. Ska försöka att komma upp lite tidigare så jag hinner blogga. Efter matchen ska jag nämligen till landet. Min morbror ska ha nån bil-fest, så jag och min syster ska hjälpa till. Självklart får vi betalt ;)  Haha, annars skulle jag inte gjort det xp. Vi har egen brygga på landet så vatten bilder blir det säkert. Sen kanske jag tar ett dopp också. Det beror ju helt på hur varmt/kallt det är! Vackra blommor finns det också, så mycket bilder helt enkelt! Men på Söndag är det klassresa!! Lääängtar! Vi ska bo på ett ställe i en natt. Det finns typ en massa saker att göra där så det kommer bli kul!  Tycker att en natt är lite snålt bara, minst 2 kanske tillochmed 3 skulle va bra! xD På måndag åker vi vidare till Grönan! Wihoo! Nu ska jag försöka gå in i Spökhuset!

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: