Härligaste dagen



                                                Ser inte lite gott ut va?





                          En färdig och halft uppäten seg kladdkaka :P
Hejhopp! Superfint väder idag, eller hur?
Dagen har jag spenderat med Emelie, Tora och Ida. Vi åkte till V-by efter skolan. Fick skjuts av Emelies snälla mamma. =) Blev inte så mycket shoppat för mej förutom fotbollstejp, fika på massagotti och en morsdag-present. För ni glömmer väl inte morsdag på söndag? Viktigt viktigt! Vad jag köpte för morsdags present kan jag tyvärr inte berätta. Man vet aldrig vem som kan kika in här ;)

Vi fick skjuts hem av Emelies  mormor. Hahah, snälla familjen xD
Hon skjutsade oss till Emelie där hon hämtade sin cykel och jag fick panik för jag hittade inte min mobil! Den låg i hennes soffa iallafall. Hehe.. Vi gick hem till mej sen iallafall, och bakade kaka! Muuums! Fast klantig som jag är glömde jag att sätta på ungnen! Hade satt på värmen men inte själva ungnen eller vad man ska säga.. Så det hände inget..! Efter 20 min som kakan hade stått i ungnen utan värme kom vï på det. Hahahaha! Jag är duum!

När vi skulle åka hem från V-by kom jag på att jag hade cykeln vid skolan så jag fick skjuts av Idas snälla morfar ner till skolan. Sen cyklad jag hem ;)
Olivia

Det ser jättemumsigt ut :o)

Kommer du ihåg mej? Olivia i stallet.Sture? Linnea?

Jaja du kommer nog på det senare,



Tjingeling!

2009-05-29 @ 20:03:52
Alicia

Sv: Det ser ut att vara en bra mobilkamera iallafall! Har du tänkt uppgradera till en kompaktkamera eller systemkamera så småningom?

2009-05-29 @ 20:50:50
URL: http://soetkofta.blogg.se/
mirre

mmm, vad gott! :P jag o mina kompisar baka oxå kladdkaka x)

2009-05-29 @ 21:11:51
URL: http://lillamirre.blogg.se/

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: