Hemma igen!








Hello, how are you doing?

Resan igår gick bra, vi åkte vid 18.00 och kom tillbax vid 22.00.
Jag fick sitta vid datan lite på slutet. =) Som sagt så tog jag massor av bilder där. Några med pappas System kamera tog jag också, fast de ovan är med mobilen. Har inte laddat över de andra än. Men det kommer, ta't lungt bara xD

Idag har jag varit med min granne Hannah. Vi har hoppat studsmatta och badat i vattenspridare (med kläder på!!). Men först var jag och kollade på Linneas match mot Boo FF. Linneas lag vann med 3-1. Kul kul! =D

Nu sitter jag och tittar på Gossip Girl, sen ska vi äta. Ha det bra!<3

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: