Ida & Tora, som vanligt


Hellu!

Idag efter skolan åkta jag med Ida och Tora till V-by som sagt.
Jag köpte bara el/fotbollstäjp, men därimot så hittade jag en massa fint, som vanlig... =P Vi käkade lite på donken, där vi såg vi några bekanta ansikten om man ska säga så, hehe.. Jagg tog en cheesburgare med pommes och fanta. Sen till efterrätt blev det maräng swiss. Helt okej faktiskt, fast man tröttnade lite på smaken efter en stund.

Jag letade lite efter en fin skolavslutningsklänning. Hade sätt en jätte fin på Topshop som jag provadem en den satt tyvärr för tajt i midjan och var för stor över axlarna. Men den var superfin. Hände bland studentklänningarna, haha. ;)


                    Snyggt linne från H&M, perfekt to the beach ;)


          Lång T-shirt H&M, finns i rösa/korall också, hänger där bakom ;P


                  Jeans-shorts Gina tricot, satt lite konstigt bak..


    Så himla sööt! Halsbandet är också frän Topshop, fin liten färgklick :P


         Stentvättade jeans Topshop, skit snygga! Lite för stora i midjan dock.


Gottegris som jag är så tog jag en kladdkaka på Massagotti också, riktigt kladdig var
den. Jummy..!
E M M A

svar: min B&J favorit är Chocolate Fudge Brownie . :)

2009-05-15 @ 18:12:02
URL: http://sommarfreak.blogg.se/

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: