Normal vs. svart/vit vs. redigerad


Jag har kommit på en liten ny sak här. *Trumvirvel*.. Normal vs. svart/vit vs. redigerad! Hah, vad tycker ni om det? Lite roligt att komma med nåt nytt. Alla andra har ju svartvit vs. färg (vilket jag kommer ha ibland), men jag ville ha nåt lite anorlunda. Så här kommer den första, Normal vs. svart/vit vs. redigerad;




Vilken tycker ni mest om?
Jag har tagit massa bilder idag. 64 rättare sagt ;) Super fina, har också fixat en ny header, ganska lik den förra. Ska lägga in den snart, om det funkar villsäga.. Blogg.se har nämligen krånglat, men vi får hålla tummarna xD

emma!

SV; tack så mycket ! :D Du med, vilka fina bilder!

2009-05-14 @ 16:29:13
URL: http://emmaahlin.blogg.se/

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: