Todays look



Jacka - H&M
Blus - TopShop
Jeans - Gina tricot
Skor - Race marine Stadium

Hello my dear friends!
Hur mår ni idag? Har tyvärr inte kunnat blogga. Var med Ida och Tora och sen skulle jag åka till stallet. Med Ida och Tora tog vi lite bilder som vanligt, bl.a vatten bilder och outfits. Vatten bilderna dyker nog upp i bloggen nån gång den här veckan. Och lite andra bilder som jag tagit vid andra tillfällen.

På ridningen galloperade vi runt gallopbanan, två och två. Jag red på Atlet. Min lilla sötnos. Han var skit pigg idag, skönt att jag fick rida med sadel då. ;) Iallafall, vi skulle först gallopera i vår egen takt. Jag och Lovisa (Halla <33) red tillsammans och det gick skit snabbt första gången. Andra gången skulle de som red snabbt rida långsammare och de som red långsammt  rida snabbare. Så vi fick rida långsammare, som vi trodde! xD Vi ökade faktiskt tiden med 20 sek. Riktigt bra! Nu ska jag iallafall hoppa i sängen snart. Imorgon ska Ida och Tora följa med mej till stallet. Kommer bli kul!
Btw, vår lärare är tillbax, de rättade ju nationella proven. Tror det gick riktigt bra för mej faktiskt. =) Skönt att hon är tillbax iallafall. Klassen blir som små hjälplösa möss (vad fick jag det ifrån? Hjälplösa möss, hahaha!). Hare bra! Ses när jag kommit hem från stallet imorrn =) Puss<3
Tora

Blusen va/är jätte fin !<3 längtar tills i morron !

2009-05-11 @ 21:54:01
URL: http://nallen.blogg.se/

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: