Torsdag = Dålig Tv dag




Hejhej!

Fotbollen gick ganska bra. Kännde mej rätt seg. Hade slemm i halsen som inte gick att få it och va snorig. Början på en förkylning eller så har jag pollenallergi.

Det är värkligen inget bra på Tv idag. Sitter och kollar på Grannfejden. Haha, ganska tråkigt. Fast ändå roligt, hehe. Imorgon ska jag, Ida och Tora åka till V-by. Ska kolla på skolavslutningklänning och köpa eltejp typ. Det är väl det viktiga. ;) Så när jag kommer hem därifrån så bloggar jag, loovar! xD

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: