från stranden till snön?






Heeeeeeeej alla glada (och sura, ledsna, deppiga osv.)!
Gud va vackert väder det är här i Sverige, inga löv på träden och 5 grader! Mycket bättre än teneriffa, eller vad tycker ni? Jag vill ha sommar och 30 + här också! Buuurrh, lät det när man gick hem från skolan idag..

Men på Teneriffa hade jag det bra iallafall som ni kanske förstår. Bad varje dag, både i havet och i polen på hotellet. Och även i 'havspoler'. Det är som en stor pol alldeles vid havet med saltvatten istället för klor. Riktigt fint. ;) Självklart gjorde vi massa andra saker också, som att gå på en djurpark med massa olika shower, delfinshow, speckhuggarshow och pappegojshow gick vi på, alla vu sper bra! :D

Nu ska jag radera en massa teneriffabilder som bara är skräp, så, 300 bilder att kolla igen, yes?

Fabbi

Super fina bilder! Härliga färger :)<33



Sv: Jag vet, den är helt sjukt duktig ! :O

2009-11-04 @ 19:33:27
URL: http://faabbii.blogg.se/
Denise

aw, mamma mia vad söta :D <3

2009-11-05 @ 01:19:23
URL: http://hejdeniise.blogg.se/

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: