i'm so sick of love songs.




D Å L I G U P P D A T E R I N G.

I know... Jag är sjuk och har därför inte haft någon lust att blogga, jag är typ förkyld och har ganska hög feber. Det kan vara influensa. Usch, jag hatar verkligen att vara hemma hela dagarna, det går såå segt. Jag sitter bara och tittar på film och äter apelsin och tar tempen (stavning?) på mig själv.

Nu ska jag strax äta middag, sen får jag väl lägga mig i soffan igen.. Tråkigt!

emmagustafsson, (:

Du tar JÄTTEFINA bilder, Viviola :]

Hare bra, <3

2009-11-12 @ 19:03:02
Elin

Stackars dig :(

Du kanske har fått svinis? Krya på dig!

Kram Elin<3

2009-11-12 @ 21:37:08
URL: http://angelspic.blogg.se/
Alexander

MUHAHAHA... har siri en blogg ö.Ö

2009-11-12 @ 22:57:08

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: