nice bokeh.






Jag gillar bilderna. Så hiimla fin 'bokeh'.
Hejsan! Har ni haft en bra dag? Jag har! Efter skolan följde Amanda, Ida och Tora med mej hem. Vi gjorde lite knäppa saker som att köra poker fast när man förlorar måste man äta någon av de tre olika äckliga rörorna som vi hade gjort. Haha, man får tillochmed kräkreflexer av några. xD

Imorgon ska jag och Tora till vällingby för idolerna ska uppträda i kfem. Det kommer bli sjukt kul att få se dem live. :)


Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: