vinn 15.000 kr hos dustinhome.


Hej!
Jag är med och tävlar om att vinna 15.000 kr hos dustinhome. Vill du också vara med och tävla? Klicka här för mer information.

1. Nikon D3000 + OPTIK AF-S DX 18-55 mm VR, 5 350:- (länk)
2. Canon EOS 450D + OPTIK EF-S IS 18-55 mm, 6 390:- (länk)

Jag skulle börja med att köpa någon av dessa digitala systemkamerorna. Jag har hört gott om båda och har länge velat köpa en. Om jag skulle ha råd att köpa någon av dessa skulle en av mina största drömmar gå i uppfyllelse.

                 3.
NIKKOR OBJEKTIV AF ZOOM 18-35/3.5-4.5D AF ED

              4.


Sedan skulle jag köpa de här som tillbehör till min kamera.

3.  NIKKOR OBJEKTIV AF ZOOM 18-35/3. 5-4. 5D AF ED, 6 895:- (länk)
4. HOYA FILTER STAR 6 67 mm, 395:- (länk)



5. APPLE MACBOOK C2D 2. 13 2GB/160 DVDRW 9400M 13.3#, 8 995:- (länk)

Därför vill jag vinna.

Jag har länge velat ha dessa saker men inte haft tillrekligt med pengar. Så när man får chansen, varför inte ta den? Jag vill kunna utvecklas innom fotografering speciellt, då jag innan har fått använda mig av andra kameror. Men nu vill jag kunna ha min egen. Jag har länge velat ha en egen bärbar dator också, så som sagt. Varför inte ta chansen?

Vill du också tävla? Klicka här!


Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: