no thing, nothing.






Hej på er! Idag har vi jobbat med wcprc hela dagen.

För er som inte vet vad det är så är det worlds childrens pris for the right of the child, eller nåt.. ;) På måndag ska vi iallafall redovisa vårat arbete för fyrorna och 5orna, det kommer bli kul.

På söndag är det final för cupen vi va på förra helgen, hoppas jag är helt bra i foten tills dess, jag tränade igår och nu efter känner jag att det har blivit lite sämre. Jaja, jag ska spela!

Vilken fin bild<3

2009-10-16 @ 20:19:15
URL: http://anelspic.blogg.se/

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: