090909.


Tjo allehopa! Haft en bra dag?
Jag har varit i skolan som vanligt och sedan gjort matte läxa. Ska öva lite franska och engelsak sedan. Jag ska nog också spela lite thesims. Laddade just över lite grejer. Eller jag hoppas det funkade iallafall.

Såg att jag hade rätt mycket besökare igår!
Va kul! Fortsätt gärna läsa min blogg och följ den gärna med bloglovin'. :)

Och på tal om bloglovin' så ska jag ändra den där grejen (som man trycker på för att prenumenera?). Jag ska ha en sån där blå och fin där man ser hur många prenumenante man har. ;)

Anonym

SV: förlåt att jag inte har svarat. hade missat att jag inte hade svarat på din kommentar! Men med mig är det bara bra! :) hur är det med dig då? :) KRAM

2009-09-09 @ 23:44:47
URL: http://hasselqvist.blogg.se/

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: