autumn, summer, fall, summer.






Redigering: Ingen på den översta. På den nedre har jag lagt in en lite blå/grön ton och lagt in mer sken.


Puh. Nu är årets skoljogg förbi iallafall.
Sköönt. Fast jag sprang inte speciellt långt typ 1,8 km och sen gick vi två sånna varv till och spörta de 100 sista meterna båda gångerna. Det kändes ganska bra iallafall. Jag och Siri gick och snackade lite. Bra att man fick sällskap. :)

Igår va jag med Amanda, Ida och Tora. Därav ingen bloggning. Sedan åkte jag, mamma och Linnea ock köpte skor till oss. Vad det va för några får ni se sen. Nyfikna? ;)

CHANELLE

SV; svarar på kommentarer :p

haft en bra dag?

2009-09-16 @ 19:07:22
URL: http://chanellle.blogg.se/
Siri<3

Haha, tack å lov att skolojoggen än över! Va faktist rätt kul att gå å prata även fast de inte va nå kul att gå den där rundan ; )

2009-09-16 @ 20:45:25
URL: http://siriiss.blogg.se/
Siri<3

Haha, tack å lov att skolojoggen är över! Va faktist rätt kul att gå å prata även fast de inte va nå kul att gå den där rundan ; )

2009-09-16 @ 20:45:34
URL: http://siriiss.blogg.se/

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: